Arkadaşlar organik gurmemden bebek tarhanası almıştım. Bir kaç kez yaptım tadında bir şey yoktu ama bugün yaptım tadı acıydı vermedim kızıma. Serin ve kuru yerdeydi bide niye öyle oldu anlamadım canım sıkıldı. Bebek tarhanası aldığınız bir yer var mı? Başka marka deneyeceğim. Aslında evde yapılandan ver diyor taze taze herkes ama tuzlu diye içime sinmiyor