_Bianneikibebis Kızlar 8. Ayıma kadar kızım olucağını sanıyordum hatta ismi bile hazırdı amaaa iki gün önce oğlum olucağını öğrendim 🥰 kızımın ismi buğlem uyumlu ne olabilir
Elika00 _Bianneikibebis ay bana doğumda erkek dediler doğuma kadar kız sandım hadi iyisin 😂 3 gün isim düşündüm bende Ege koydum. Kısa ismler güzel bence Ege Efe Yiğit Ali Ata
Gryffindor _Bianneikibebis Yaaaa tebrik ederim sizi 😍 adıyla yaşasın, annesine babasına vatana millete hayırlı evlat olsun inşallah. Aylarca pipisini saklayıp annesini şok eden Görkem paşa, sağlıklı yakışıklı merhametli bir delikanlı olasın inşallah 😃
_Bianneikibebis Gryffindor amin inşallah ne güzel dua ettiniz Allah razı olsun Allah evlatlarımızın acısını göstermesin 🧡🧡