Kızlar bebeğim 11 buçuk aylık gribi bi haftadır gitmiyor burnunu ne kadar açsam da beş dakka sonra yine tıkanıyordu geceleri burun tıkanıklığı yüzünden uyuyamıyordu bugün doktora getirdim doktor iburamin zero verdi günde üç defa yazıyor öğlen verdim hemen uykusu geldi uyudu akşam da bi çay kaşığı verdim çocuk mala bağladı sanki 70 lik içmiş gibi yerde ordan oraya yuvarlanıp uyuyakaldı hayatta sallanmadan uyuyamayan çocuk uyuyakaldı bu ilacı kullanan var mı şuan daha vermesem mi diye düşünüyorum