Merhaba kızlar bir süredir devam eden birkaç problemim vardi.yarin doktora gideceğim ama araştırmalarım sonucu istmosel gibi duruyor.
adetim bitiyor 2 gün sonra ara kanama başlıyor. Çamur renginde ve kötü kokulu. Aşırı bir adet ağrısı oluyor. Genel olarak arada kasık ağrısı çekiyorum. Vajinal akıntı var 10 ay oldu sezeryan olalı. 3 4 aydır var ben geçici olduğunu düşünmüştüm. Daha önce böyle bir problem yaşayan var mı. istmosel doktor hatası mı