AytanCelal Arkadawlar merhaba . Bebegım 9 ayını tamamladı yenı yenı de de dıyor ama cok cok az. Babıldama yapmıyor onun yerıne hırcınlık yapıyor daha cok . Normalmı ? Bu az babıldama ılerıde gec konusacagı anlamına gelırmı