Sinemdra Merhaba bebeğim 2,5 aylık sabah ilk uyandığında hatta öğlene kadar güzel emiyor öğleden sonra memeye gelince ağlamaya başlıyor çok ağlayınca mecbur mama veriyorum. Çok saçma geliyor neden olduğunu çözemiyorum yardımmm 😞
okuyor Sinemdra sütünüz aynı alışkanlıkta mi geliyor kontrol ettiniz mi , azalınca ağlıyor bazen bebekler
Mrvtlg Sinemdra 3 . Ay atak haftasına denk geliyor , takip edin isterseniz dönemlerini. Çocukların pek çoğu 3. Ayda meme reddi yaşıyor. Siz yılmadan devam edin meme teklif etmeye . Gerekirse ayakta veya farklı pozisyonlarda emzirin. Biberona alışırsa ileride tamamen red yapabilir
1morportakal Sinemdra Evet benimki de aynı gün içinde çok güzel emiyor akşam olduğunda gece uykusundan önce meme istemiyor çok az emiyor sinirleniyor. Ben de mecburen mama veriyorum ama normalde içebileceğinde daha az miktarda mama vermeye çalışıyorum doymuyor haliyle üzerini anne sütüyle takviyelemeye çalışıyorum eğer çok sinirli değilse
Sinemdra okuyor mesela bu akşam üstü süt akıyor memem dolu ama almıyor yatırınca direkt pozisyondan anlıyor gibi, ya da dik durmak mı istiyor onu anlamıyorum 🤔 akşama doğru gaz mı sıkıştırıyor acaba
okuyor Sinemdra süt fazla gelirse De almayabilir. Pozisyonu istemiyor da olabilir . Mesela benim kızım 3. Aydan sonra asla kucakta emmedi. Kendini geri atıyordu . Yatarak emzirdim. Gazını iyice çıkartıp deneyin. Hiç almazsa siz ayakta gezerken kucağınızda emzirin. Biz meme reddini öyle atlatmistik.