Lenagazel Süre olarak aynı sürede toparlandım iki doğumda da 5. günde ayaktaydım sadece o 5 günü ilkine göre çok zor geçirdim. Yattığım zaman kalkamiyorum diye koltukta oturarak uyuyordum ama her doğum bir değil tabi ki her bünye de farklı, umarım sizin çok rahat geçer 🌸