Arkadaşlar xiaomi vacuum mop pro almıştım dün geldi açtım bi odamda denedim mi home da bağlandım bilerek haritalandırma yapmadım ama wifiye bağladım uygulama üzerinden kontrol edebiliyordum herşey yolundaydı bu gün aksi gibi elektrik gitti ve baktım ki makinemin ışığı yanıyo sönüyo uygulamaya bakınca cihazın offline olduğu yazıyordu cihazı sıfırlamam mı gerekiyor her elektrik gittiğinde cihazımı sıfırlıycam yeniden mi haritalandırıcam çok zor olur şu an bulunduğum bölgede malesefki elektrik kesintisi sık sık yaşanıyor başka bi yolu varmı ?