Oğlum 3 aylık şuan. Doğduğundan beri gözlerinde yukarı doğru kayma var 4 5 ayrı doktora götürdüm hepsinin yorumu yenidoğan kayması 6 aya kadar normal dediler bir aylıkken profesör e götürdüm makine ile bakıldı oda görüyor kayma normal 4 aya kadar bekle kontrole getir dedi tabi herkes normal deyince bekledim şuan kayması hala devam ediyor ve başını da tam tutamıyor diye nörolojiye götürdüm mr çekildi normal çıktı göz mr da çekildi oda normal sonuçları. Bu aralar biraz başını tutmaya başladı 15 20 saniye kadar tutuyor. Yüz üstü yatırınca çok hafif kaldırıyor. Gelişimi geriden olabilir dedi en son ki doktor kilo alımı da yavaş reflüsü vardı. Sormak istediğim böyle yavaş ilerleyip göz kontağı ne zaman kurar bebekler