Aysenurtemur Kızlar bebeğimin sancısı oluyor bi damla kullandım ama fayda etmedi çocuk ağlamaktan mahvoluyor bir anda vuruyor ne kullandınız da iyi geldi bebeklerinize
_annee_ Aysenurtemur nurse harveys/bioagia 😊 Aslında nurse harveys bize iyi gelmedi ama normalde çok iyi gaz giderirmiş. Bioagia,probiyotik diyenler var . Ama bizim doktorumuz gaz için verdi ve çok iyi geldi. Tavsiye ederim.👍
Basaktrk Aysenurtemur biogai nurse harweys ikisini kullanıyorum bide sancısı olduğunu anladığımda kiraz çekirdeği kemerini ısıtıyorum koyuyorum iyi geliyor gibi ama bol masaj baya rahatlatır
Merveeofs Doktorum gaz damlası önermedi kesinlikle. Sadece 1 çay kaşığı saf zeytinyağı ver yeterlidir dedi
Ezoooooo Aysenurtemur az once daha oldu kıraz cekırdeği gaz gıderıcı var ısıtıp karnına koyuyorum elma yağıyla karnına ve ayaklarına masaj sakınleşti kundak yapmak da cok iyi gelıyor uyurken
Elif6161 @Aysenurtemur her bebeğin yapısı farkıdır benim ikizlerim vardı biri kolikti nursey şurubu iyi gelmişti diğerinde nursey in damlası iyi gelmişti nursey iki çesidi var ve bitkisel diğer gaz ilaçları bize hiç yaramadi her beslemeden sonra illa gazını çıkarın çıkarana kadar uğraşın