Adenbebi Bebeğimin Burnu tıkalı ve 2 aylık daha ağzından nefes almayı bilmiyor burnu tıkalı olduğu için uykudayken nefesi kesiliyor ve bu gece çırpınmasına uyandım almanyada yaşıyorum doktor sadece damla verdi ve bir işe yaramıyor eşim gece vardıyasinde ve çok korkuyorum gece nefes alamaz bişey olur diye!!lütfen yardımcı olun😭😭😭
Elika00 Adenbebi serum fizyolojik yap canım korkuyorsan yanında uyut eğer çok korkuyorsan uyuma eşin gelene kadar yapacak birşey yok sürekli temizle burnunu
hilalhanim Adenbebi burnunu düzenli temizliyor musunuz ? Bebeklerde tıkanıklık olabilir normal bu korkmayın
Mavii0101 Adenbebi serum fizyolojik alın bizde ondan kullanıyoruz yada evde kendiniz yapabilirsiniz internette var tarifi
Adenbebi _annee_ çok çaresizim ve çözüm bulamıyorum pskolojim bozuldu 1 haftada ve dünden beri 1 saniye bile uyumadım korkudan😭
Adenbebi Elika00 burda vermiyorlar fizyolojik su hatta eczaneyede gittim sordum dediki sakıncalı ve birşey olursa biz sorumlusu değiliz dedi
_annee_ Adenbebi anlıyorum canım seni. Benim kızımda öyle olmuştu. Hatta mama falan da içemiyordu nefes alamadığından. 2 saatte bir serum ile temizledim çektim. Sonra şükür düzeldi.
Misbebegim Adenbebi bi zararı yok ki doğumdan beri kullanıyor herkes asıl temizlenmezse burun sakıncalı
Tubasahra Adenbebi Soğan koy baş ucuna koy.Oda burnunu açar insallah.Neden serum fizyolojik kullandirmiyorlar anlamiyorum
Elika00 Adenbebi fizyolojik su arıtılmış temiz su demek aslında marketlerde yok mu burda mesela e bebek gibi yerlerde olur ya da online dan söyleyin elinizin altında bulunsun aspiratör serum fizyolojik
Deletedmom_101 Adenbebi korkarak girdim . Eczaneden bebek burun spreyi alın gifrer , sterimar gibi çekme aparatı otribebe gibi alın uygulayin
Adenbebi Deletedmom_101 burdaki sorun şu doktor veremem ben diyor eczacıda sorumluluk kabul etmem bişey olursa diyor
Deletedmom_101 Adenbebi özel onlar devlet vermez zaten çocuğum 13 aylık serum fizyolojik damlaları var onlarla hergun açıp çektim bu zamana kadar acamadigimda burun spreyi kullandım yada duş aldirdim
DemetF Adenbebi sorumluluk kabul etmesin bisey olmaz hepimiz fizyolojik kullaniyoruz rahatlatiyor alin veriyosalar
Norveckizi Adenbebi eczacı sorumluluk kabul etmesin canım bunda bsey yok ki O izotonik serum bildiğin tuzlu su, daha steril hali Öldürecek bişey değil Öldürecek olan burnu tikaliyken nefessiz kalmasıdır asıl
Vera1810 Adenbebi evet 4 aya kadar tek hava yolu burnu. Devamlı temizleyin 4 aya kdar günde 3 4 kez. Buna bakın isterseniz tarif var
Misbebegim Adenbebi burnuna serum fizyolojik sıkin yan yatırın bebeği ve üste kalan burun deliğine sikin ters çevirip burnundaki mukusun akması için sırtına hafif hafif pit pit vurun sonra ayni işlemi diğer buurun deliğine yapın ve bunun dışında yattığı odayı mutlaka havalandırin nem ısı olayını ayarlayın ve odada kokulu kıyafet parfüm vs bulundurmayin.gecmis olsun sevgiler
Adenbebi Deletedmom_101 ben almanyada yaşıyorum burada özel devlet vs söz konusu değil hepsi aynı şeyi söylüyo canm
Norveckizi Adenbebi adenbebi canım serum fizyolojik izotonik serum alacaksın eczaneden . Bide burun için aspiratör almalısın .. nöbetçi eczane oluyor mu yurtdışında? Hemen al… Kafayı sağ çevirip bı burnuna sola çevirip bı burnuna kuvvetlice sık . Sonra aspiratoru burnunun deliğine getirip hupp diye içine çek Ağzına gelmeyecek korkma Ben hergun öyle temizliyorum Yoksa ani bebek ölümü olur annesi😔