Tuugche
Merhaba anneler. Bebeğim 53 günlük. Sağ göğsümde bir yumru oluştu doktor emzirdikçe geçer dedi ve en çok sağ göğsü vermeme rağmen açılmadı. En çok süt de sağ göğüste. Sağıp veriyordum sütümü.10 gün öncesine kadar biberon alan bebek şimdi almak istemiyor hatta midesini bulatıyor 🙄
Nasıl alıştırmalıyım?
Bu yumru nasıl açılacak-mastit değil dedi doktor-🙄