maysa-19 kalbim de oluyor, göğüse gittim tomografi çekildi temiz çıktı, iki kere gitmiştim bide biri de solunum testi yapmıştı normal demişti anlamadım, kardiyolojiye de gitmiştim ama acaba kalp damarlarım ile alakalı mı diyorum göğsünde midem de baskılar da oluyor boynumda çok ağrı var mesela, bide burnum hep tıkalı işte