Oğlum 4 ay 28 günlük ilk aylar hep çapak oldu, emzirirken bazen meme ucu değdiği içinde çapak oluyor ben her gün kaynatılmış ılık su ile sildim ve sütümden sağdım kendi doktorumuz ılık su ile silip süt sağa bilirsin dedi ve gerçekten geçti gitti çok şükür inşaallah sizin içinde ise yarar.