Bnmkide 5 buçuk
Doktoruma danştım hiç bişey yok diyor bnmkide hep sırt üstü yatıyor yan hiç yatmıyor düz kafa yastığı alınabilir ama bu saatten snra düzelir mi bilmiyorum belki bilenler yardımcı olabilir
Bende kararsızım alsam mı almasam mı die
Bnmki daha dönmüyor da
Dönen bebekler genelde yan yatıyorlarmış