RknMrl Arkadaslar merhaba 4 aylik dogum iznindeyim suan sgk dan analik izni parasini bir aylik aldim geri kalan parayi toplu mu aliyoruz bilen vad mi ve izin bitince mi yatiriyorlar sgk ya sordum bilgi vermedi
amansallagitsin RknMrl rapor bitiminde yatiyor eger malimusavir toplu olarak sisteme girmisse toplu yatar yoksa rapor bitiminden 15 gun 1 ay sonra yatar oturdugunuz bolgeye gore degisir
Hilaydakurt RknMrl sgk arayıp sorduğunuzda cevap verirler aslında toplu alıp almayacağını iş yerindeki muhasebe departmanından da öğrenebilirsin