Anneler ilk çocuğum ve tek büyütüyorum dolayısıyla bende yeni yeni öğreniyorum onunla her şeyi. Doğduğundan beri ilk defa uykusunda ağlıyo gibi ses çıkarıyor inleme sesi gibi kontrol ettiğimde de gayet uyuyor. Sizce bir yeri mi ağrıyor uyuyunca ona mı sızlandı yoksa bebeklerde uykuda arada böyle oluyor mu? Uyandırmaya da kıyamadım elinden tuttum sustu bırakınca yine aynısı gibi oldu. Uyandığında da biraz sessiz masum haldeydi normalde bağırır değişik sesler çıkarırdı bebekler rüya görür mü acaba ondan mı oldu