Melisokdem AysimaSmom menenjit aşısı 6.aydan sonra vuruluyor sanki ama erken degil mi bizde rotayı 3 4 5. Aylarda yaptırdık menenjite daha var dedi doktorumuz
Ebruuu641 AysimaSmom bende yaptırdım rotalarım bitti 7.5 aylığız menenjiti bir yaş söylemişlerdi ama artık yenibasilar 5 ay sonrasında vurulabiliyirmus bu hafta menenjit aşımızı da programlayacagiz
esrateke AysimaSmom bebeğim 4 aylık rota aşısını vurdurmayın ama menenjit aşısını vurdurun dedin yalnız 1 yaşından sonra vurdurmam gerektiğini söyledi çünkü bazı bebekler kaldıramayabilirmiş