Kızlar bu sabah bcg aşısı olduk. Normalde kızım anca açsa ya da gazı varsa ağlar onun haricinde ağlayan bir bebek değil. Bugün bütün gün o kadar çok ağladı ki kendini yırtıyor çocuk. Yani bu kadar ağrı yapar mı? Parol verdi doktor çok zorda kalırsan kullan diye onu kullancam bu akşam ama bu kadar ağlaması beni çok şaşırttı ilk defa kızımı bu şekilde gördüm. Bu durumu yaşayan oldu mu?