Sibelssmn ben mamayı 25 30 ml veriyor idim 2 haftalık iken ama emziriyorumdumda meme mama şeklinde idi. ama sütü bilmiyorım onu kendınız bilebilirsiniz aslında bebek ne kadarda doyarsa. 40 luk yapn mesela hepsını içip aranırsa açtır devamını verırsiniz boyle yapmıs tım ben bazen aç sanıp bir çok kezde mama döktüm içmedi çünki. Birde Yenı dogan bebek hep aranır açıkır aranır susar aranır korkar aranır. Neyse bilen biri yazsın diye yazdım 😂🤭