yareninannesiiii kızım 7 ay 28 günlük aynı dertler bizdede war Peşimden ayrılmıyor mama sandalyesinde bile oynarken yanıma çekiyorum elimi tutuyor yemek reddi oldu Yani ek gıda pütürlü yiyen kızım blendıra döndü yoksa ne wersem oluk oluk çıkardı artık pes ettim aç kalacaktı onun dışında diş başlangıcı yapmışız iki diş üstten çıktı
Bir tane alt dışı çıkıyor patlamamış ama daha o onun dışında soğuk almış burun akıntısı öksürük kusma kusma dişten mi ek gıda reddinden mi soğuk algınlığıktan mı hala anlayamadım Bir de her şeyi ağlıyor artık Şimdi oyuncağı düştü alıyor kıyamet ver yani yerden mama sandalyeme Önceden böyle yapmazdı şimdi çok yoruyor beni sonumuz hayır olsun Bu arada öğlen uykularını en fazla en fazla yarım saat 20 dakika 40 dakika maksimum 45 dakika uyuyor Bu konuda sizde durumlar nedir merak ettim sabahta 7 8 aradı ayakta genelde