Merhaba arkadaşlar bebegim 1 ay 3 haftalik bebeğimi kendi sütümle besliyorum bi kaç gündür bebegim emmeye başlarken gogus ucum çok kötü ağrıyordu ama yüzeyde herhangi birsey yoktu bugün sabah bi uyandım göğsümün bi tarafı kırmızı geçmiş ve göğsümün için de bezeler oluşmuş ve yanıyor resmen bugün emzirmeyi neredeyse hiç bırakmadım bebelerin çoğu azaldı fakat hala yanıyor alev alev ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz daha fazla ilerlemeden