Sermin48 Merhaba, benim bebeğimde 3 ay 3 haftalık. Aynı sorunu yaşadım. Hergün 2-3 kez kaka yapan çocuk 2,5 aydan sonra yapmamaya başladı. Bende anne sütü veriyorum, arada yetmediği günler açsa mama veriyorum düşük doz. Ben şöyle tespit ettim; bebeğim evet doyuyor anne sütü ile ancak tıka basa değil eminim. Yani mide tam kapasite dolu değil her zaman. Ben sütümün artması için sık sık sağım yapıyorum. Bebeğim her öğünde ortalama 60 cc emiyor/biberondan alıyor. (Mama ya da sağılmış süt.) bir gün yine ıkınıp kaka yapamayınca 90 cc sütümü ısıtıp verdim, mide tam kapasite dolunca kakayı anında yaptı. Başka bir gün aynı yöntemi yine denedim , yine yaptı. Daha öncesinde ben de doktora götürmüştüm 1 hafta kaka yapmayınca, anne sütü alıyor 10 güne kadar normal korkmayın dediler, fitil vermişlerdi, mutlaka 3 gün ara verin her fitil uygulamasında demişlerdi. Fitili koyar koymaz anında yaptı 2 kere. Ama sonra ben kendi taktiğimle gittim. Besleme yöntemi daha cazip geldi, bir süre dik pozisyonsa tutup iyice sindirmesini sağlıyorum. Yani 4. Ay kontrolünde doktoruna bu yöntemimi söyleyeceğim, bakalım onun fikri ne olacak. Siz yine de doktorunuza danışın. Tıbbi bir öneri değil benimki. Sadece hepimiz yaşıyoruz benzer şeyler.