Öncelikle geçmiş olsun, bende sezeryan doğum yaptım sütüm gelmedi oğlumun sarılığı 13tü mecbur 1 hafta mama verdik .. bol bol emzirmeye çalışın idrarla atıyorlar çünkü, çok zor uyanıyorlar sürekli uyku halindeler çok zor bi süreç bizimki 2. Ayında düşmüştü 😔