Merhaba herkese bebegim 4 ay 17 günlük gündüz sürekli ağlıyo uyku düzeni bozuldu eskiden hiç böyle değildi ağlamazdı uykuları çok düzenliydi herkez bu çocuk niye ağlamıyo diye sorarlardı şimdi tam tersi oldu atak dönemimi bi sıkıntısımı var anlamadım aynı durumu yaşayan varmı