Biz 18 günlükken olduk, hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Zaten hiçbir şey anlamadan iyileşiyor merak etmeyin. Doktor bize bir krem vermişti bezimize sürüyorduk. Onun dışında açtığımızda papatya suyu döküp havalandırıyorduk, ardından kantaron yağı sürüp kapatıyorduk. Allah şifa versin.