hilalhanim Aselim0 Bepanthol pişik kremlerin arasında daha iyi. Yoğun pislikte Dr önerisiyle hamazinc kullanılır bu çok iyi. Zeytinyağı kullanıyorum ben evdeyken
hilalhanim Aselim0 Eğer yoğunda tek başına yeterli olmaz bilginiz olsun hamazinc daha iyi olur ama bunu Dr önerirse kullanın
Nilunas Aselim0 ben hep bübchen kullandım hiç pişik olmadı kızım bıraktım sürmeyi bir kere pişik oldu sağlık ocağında hamazinc yazdılar hemen iyileşti