Bebeğim bu ay hiç kilo almadı neredeyse ve biraz zayıfladı bu ay :( yani öyle görünüyor görünüş olarak .Bugün bi akrabam geldi ve benim torunum 5 aylıkken daha kiloluydu sütü yarıyordu dedi 😬 ben zaten takıyorum emmemesini iştahsızlıgını bir dr Böyle söyledikleri zaman aşırı moralim bozuluyor..Bebeğimle bi yere gitmek istemiyorum:(