Fatima_agaliyeva bende 4 ve 5 aylıkken 3 ayrı dügün salonuna gittim iyice gitmişim çok iyi gelmişti bana evde bayaa bunalmıştım benim kız olunca kulagına bandanalı saç Tokası takmıştım sizinde kızsa tavsiye ederim hem şimdiki dügün salonları çok lüks temiz emzirme odaları var mescidleri var her ikisinide kullanırdım çok rahat etmiştim bence gidin hatta ilk gidip en son çıkardım 😁😁😁😁😁😁