Bebeğim için ayrı bir Pskolog postu açtım. şimdi de kendim için sizlere sorup fikir almak istedim .görmüşsünüzdür postum vardı eşimle alakalı bu olay beni gerçekten çok etkiledi .bakmak isterseniz eğer bakabilirsiniz postuma . zaman istedim eşimden ama aşamıyorum tamam diyorum öyle yaptıysa doğrudur ama sonra diyorum ki bu neden böyle bir şeyleri yerine oturtamıyorum . bunları aşabilir miyim bilmiyorum. eşime inanıyorum ama nasıl unutacam bilmiyorum içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor ne yemek yapmak ne oturup konuşmak sadece bebeğimle ilgilenmek istiyorum . sizce psikoloğa gitmeli miyim ? şimdi bana eşinden ayrıl en doğrusu bu diyip bu şekilde konuşmayın o seçenek zaten aklımda var ama ben bu sorunu bir psikologla paylassam bana bir faydası olur mu beynimdekileri rahatlatmak için. Kendi öz güvenimle alakalı da sorunlarım var bunların yanı sıra tabi.