Şimdi kızlar bebeğim 22 aylık . kasım ayında geçen sene yani ,bizim hastanede bir gün yatışımız olmuştu. bebeğim böbreklerinde taş var. o yatış günü bir gündü ama inanın bana bir ay gibi geldi. o kadar zordu ki bebeğim de damar yolu bulamadılar çünkü hiç durmuyordu canı yandıı için ve damar yolu açamamışlardı .sonra zorla damar yolu açtılar .Gereken ilaçları verdiler ve sonra damarı patlayınca çıkarmışlardı . sonra dediler ki eğer beslenmesi güzel olmazsa mide bulantısı falan olursa kusarsa tekrar damar yolu açacağız ilaç vericez demişlerdi. ama bebeğin beslenmesi gayet iyiydi kusması falan da olmamıştı her şey yolundaydı idrarında kan vardı oda kesilmişti. ama o gece nöbetçi olan doktor gece üçte keyfi olarak yanımıza gelip, ben inat ettim bugün bu çocuğa damar yolu açacağım diyip abartmıyorum 32 tane delik açtı . Ayak bas prmağının izerinden bile. üç tane yanında asistan hepsi kolunu bacağını heryerini tuttu ve bebeğimin nefesi kesilene kadar ağlatı Ağlata damar yolu açmaya çalıştılar. Biraz ara verelim tekrar deneyin dediğim halde zaten ağlayacak bırakın karışmayın diyip beni engellediler ve çocuğum ağlamaktan mosmor olmuştu . Eşim artık sinirlendirme benim çocuğum denek değil bir daha asla dokunmanıza izin vermeyecem dedi sabahı zor etmiştik.
Benim oğlum normalde herkese yaklaşır güler el sallar konuşmak ister ama artık her hastaneye gittiğimizde sedye ye yaklaşmayı bırakın oturmuyor bile . her doktordan korkuyor her muayene çok zorlu oluyor ve bunu aşamadı ne yapsam bilmiyorum hiçbir şekilde sakinleştiremiyorum sizce ne yapmalıyım?