Herkese merhaba. Bebeğim 2 ay 13 günlük. Öncelikle erken mi zamanı mı bilmiyorum lütfen bana akıl verin. Bebeğim gece uykusuna saat 12.30-1-1.5 dan önce geçmiyor. Ayakta sallayarak uyutuyorum en az yarım saat sallıyorum bu arada. Sabaha karşı Saat 4-5 gibi beslenmek için uyanıyor daha sonra 7-8 arası beslenmek için uyanır ve daha sonra 10-10.30 gibi tamamen uyanır bizim için gün başlar. Öğlen 1 gibi uyutmaya çalışıyorum ayakta sallayarak 1 saat salladıgım oluyor genelde tam dalabilmesi için yatırıyorum 15-20 dk sonra uyanıyor sonra tekrar uyutmaya çalışıyorum ayağıma alarak şanslıysam 1 saat daha uyur o kadar sürekli bu şekilde az az uyuyup uyuyup uyanıyor o kadar bunaldım ki artık ne iş yapabiliyorum ne yemek yapabiliyorum uyanık olduğu süre boyunca sürekli kucakta durmak istiyor yatsa bile basında durmam lazım onunla konuşmam lazım yoksa basıyor çığlığı. Uykuları düzene sokabilir miyim yoksa daha erken mi yoksa bu durum normal mı lütfen bana bi akıl verin