eğer fizyolojik sarılık ise bol bol beslenmeyle geçiyormuş. bizimde 4.gün kontrolümüzde 14.6 çıktı sınır 15 dedi doktor takip edilecek, bugün tekrar gittik 7.gün 11, 12 civarında çıktı. ben sadece emziriyordum mama da verince toparladı. hem mama veriyorum hem emziriyorum. uyanmazsa zorla uyandırıyorum.