1-1 bucuk ay öncesine kadar herşeyi yiyen bebem vardı..2 aylıktan beri hep saat ile besliyorum, hiç şaşmadım, ek gıdaya geçince öğün aksatmadım herşeyimi tam yapmak için ugrastım. Meyve,sebze ne yiyebilirse gün içinde düzenli şekilde hep verdim. Bir anda sebzeyi kesti meyve ve tatlı olan şeyler dısında bir şey yememeye basladı. Gecer dedim geçmedi, simdi meyve de yemiyor ama 😑 Mamayı da 5 ölçek içerse içiyor o da keyfine göre ama ne göstersem kafayı çeviriyor ve ağzını kitliyor. “Aç olsa yer” diyorlar ama yemiyor işte,☹️ Aç yaşıyor resmen. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım..Keyfi de yerinde hiç umrunda değil, diş dönemi ondan mı acaba diyorum ama nereye kadar böyle sürecek ya ne olur biri içimi rahatlatsın, artık ciddi boyutta ağlıyorum bu duruma 😭