Merhaba cnm biz oğlumuzu 7 aylıkken ümran tıp merkezinde Ümit hanıma sünnet ettirdik. Hem eşimin akrabalarının sünnet doktoru hemde bir çok arkadaşım onda yaptırdı memnuniyet üzerine gittik şuan 1 yaşında oğlum ve 350-400 gibi uygun bir fiyata yaptırmıştık. Ayrıca yanına iki üç kişi girebiliyor ben ablam ve eşimin teyzesi girmiştik ilk uyuştururken ağlıyor sonra tamamen uyuşmasını bekliyoruz. Uyuştuktan sonra işlem sırasında hiç hissetmiyor ve yarım saat kadar sürüyor.