Seldaatly- bence cocuğunuzu siz iyi bilirsiniz buradaki yorumlarda her cocuk bir değil. Kimi bebek uyumaz kimi bebek uyur o yüzden baktınız erken yatırıp erken uyanıyor biraz daha geç yatır ama yok erken yatırsam da ideal saatte uyanıyorsa ermen yatırman her zaman bebeğin için iyi bir durum. Benim kızım 8-9 gibi yatıyor sabahda 8.00 gibi kalkar. Gece 12.00 de yatır yine 08.00 de kalkar o yüzden erken yatırmak daha mantıklı bana göre. o tamamen onun kendi düzeni ve o şekilde kurduk. Ama gece sürekli kalkıyor o ayrı😅 çünkü meme bağımlısı. O yüzden sen kendi bebeğinin saatini kendisine göre uygula o zaten belirleyecektir saatlerini