selosunannesi Eşim işyerine götürmek.icin biseyler istiyor tabi bende eş olarak güzel şeyler.olsun istiyorum ve bebeğim var 11 aylık zor olacak eğer kolay pratik güzel tarifleriniz varsa daha iyi olur ama.lezseti güzel mutlaka yap.dediginix tarifleri de denerim
Seda2013 selosunannesi rulo pasta yap https://www.nefisyemektarifleri.com/video/pratik-nefis-cilekli-rulo-pasta-videolu/ çok pratik aşırıda lezzetli :) ben şimdi yapıcam
Mevgul selosunannesi https://sedaninmutfagindan.wordpress.com/2014/10/30/corek-otlu-kurabiye/ Denemelisiniz resmen agizda dagiliyor hastasiyim ben sahsen🥰🙏🏻
Efy Salata türü düşünürseniz şalgamlı bulgur salatası yapın hem çok güzel hemde değişik oluyor çokta kolay tatlı olarak ıslak kurabiye yapıyorum genelde çok uğraştırıcı değil yalancı su böreği yapabilirsiniz oda çok kolay