Herkese merhaba 34 haftalik premature dogum yaptim bebegim 1800 gram dogdu bugun asisi vardi ölçümleri de yapıldı 4 ay 4 günlük cok şükür 6600 gram 64cm bas cevresi 41,5cm anne sütü veremiyorum sadece mama ile besleniyor, doktor cok iyi dedi cok mutlu oldum. Olumsuz kilo postlari yazanlara ve premature dogum yapan annelere moral ve umut olsun. Gerçekten cok titizlik ve özenle bakinca guzel kilo alıyorlar biraz sabır gerekiyor. Bebegim küçük dogdu ama cok şükür suan iyi ❤️💕🥰