Nevinmurat Kızlar bebeğim 4 ay 13 günlük konuşan bebeğim konuşmuyor devamlı ağlıyor ,huysuz , bugünde emzirirken uyudu bir kac defa , ama böyle mutsuz gibi ya konuşuyorum konuuyir hemen ağlıyor ,sanki biri dövmüş gibi ağlıyor .. Aceba doktora mı gitmeliyim…
Nevinmurat Zeliff yani agrıdığını sanmıyorum , gaz sancıları geçti çok şükür , ama huzursuz ,ağlayarak uyanıyor , uykuya kolay dalmıyor ,şuanda uyuyor emip emip ama mutsuz gibi
Nevinmurat _annee_ Yaa senin ataklarında ne var peki çok mutsuz oğluşum, ağzı hep tükürük salya akıyor
_annee_ Nevinmurat eli hep ağzında. Ne bulsa ağzına götürüyor. Tükürük Çok. Sürekli ağlıyor. Gittiğim yerden pişman olup hemen geliyorum. Uyku yok. Beslenme red. Daha ne olsun.😥