Ssare Hanımlar selamlar. 8 aylık kızım var ve ben 2 aylık hamileyim Hem kadın doğum doktorum hem çocuk doktorumuz emzirmeye devam dedi ve devam ediyorum bende Ama bebegimin bu donemde kaka li bezleri artti günde 5 defa kakali bezini değiştiriyorm büyüklerimiz de derler ya o da kafamin bi kösesinde emzirme, çocuğa yaramaz zehirler vs... böyle durumla karşılaşan varmi ?
PelinKaraca Ssare kızım yedi aylık 15 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu öğrendim bir ay daha emzirmeye çalıştım. Sonrasında göğüslerim kapandı sütün tadı da değişti.
balcicegin_annesi Ssare bende 7 haftalık hamileyim kızım 1 yaşında ama iki uç gündü kendisi artık içmiyor nedense bir kaç saniye alıyor bırakıyor zehirlenme kısmı çocuğa bağlı tadını anladığında o da istemiyor zaten bana göre yani benim ki kendi istemedi