Alerjikkoala ya kızımın gribi gecmiyor diye başladı doktor kızım daha beş aylık üç damla dedi.. dün verdim çocuğum haddinden fazla huysuz dünden beri sadece uyumak istiyor katılana kadar ağlıyor resmen ilaç için de 2 yaş altına uygun değildir yazıyor kafam çok karıştı bı bilginiz var mı sizin çocuğunuzda bir şey yaptı mı