ALT değeri 58 çıktı normal değer 10-49 arası olmalıymış, sağlık ocağındaki doktor bu aralar calpol kullandıysanız ondan olabilir dedi ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bu ultrason çektirin dedi bizde ultrason çektirmeye gideceğiz 2 haftaya acaba böyle yükseklik yaşayıp sıkıntısız atlatan varmı ?
Birde 1 haftadır kakasını yapmada zorlanıyor birkaç günü buluyor yapamadığı için lavma yapılıyor, birde idrarında koku var idrar testi yaptıramadık bebeğim veremedi.