Nazlnazl Kizlae ben bugun oglumu sunnet ettirdim biz sunnet diye gittik zaten iyi ki gelmissiniz dedi deri yapisikmis neyse oglum sunnet oldu ama 3 saat falan oldu hala cok agliyor normalmidir? Sizin tecrubeleriniz neler olmustu
Fenty Nazlnazl Ağrı kesici verdiler mi? Ağrısı acısı vardır bugün sıkıntılı geçer ama yarına daha iyi olur verilen ilaçları düzenli kullanmaya dikkat edin.
Eminecak Nazlnazl kaç aylık? Benim oğlum gecen hafta oldu 3 aylık şuan o gün çok ağladı ama cani acısına değil kucagima almadim ellerini falan tuttuk diye. O gün biraz aglama ile gecti ertesi gun unuttu bile
Ruzz-Batu Nazlnazl bizde 2 aylikken yaptirdik doktorumuz atesi olsun olmasin 4 saatte bir calpol vericeksin demisti agrisi olmamasi icin sadece ameliyathaneden ciktiginda cok agliyodu ama birazda aclik vardi o yuzden de agliyordu
Bebis1_ Nazlnazl Çarşamba günü çocuk cerrahisinden randevu aldık devlet hastanesinde henüz bir tecrübem yok ama bende takip edeyim bu soruyu inşallah hafif geçer geçmiş olsun sizede
Minikprens01 Nazlnazl bizde 2 hafta önce yaptırdık ilk idrarını yaparken çok ağlıyor ama sonra geçiyor bezini her açtığınızda kantoran yağı sürün. Benim oğlum yarım günde toparladı çok ağlamadı şükür . Bezinin içine karton bardak kesip koyun pipisi beze değdikçe canı acır . Bardak koyup kantaron yağı sürün hemen geçer
Naz42 Minikprens01 peki siz etkilendi gibi hissettiniz mi? İlk defa uykuya geçerken çok ağlıyor ve basinibgeriye doğru atarak geriyor kendini yatağına koyacağımds çok korkuyorum psikolojik olarak etkisi kalacak diye