olabilir hayatın tamamen değişti ama kesinlikle bebeğinle yaşamaya alışmalı uykusuzluğa alışmalı hatta kısaca hızlandırılmış bir hayata alışman gerekiyor. bazen tuvalete giremiyoruz duş bile zor alınıyor bunlar olabilecek şeyler hazır olman gerek ve eşinin de sana destek olması gerek. böylece biraz yükünü hafifletmiş olur. hepimizin her günü inan yorgunlukla geçiyor.. sanırım 3-4 yaşına gelene kadar böyle olacağız