Ayseasel1029 Mrb kızlar bebegım 2.ayında hırıltısı vardı acile gittik ve ciğerlerine az inmiş dedi doktor yatış gerekmez dedi buhar verdım grcmıstı sımdı tekrar basladı o kadar dikkat etmeme ragmen hasta oluyor kuzum daha küçücük bu yaşta ilaçlara alışsın istemiyorum ama napcam bilemedim yıkamaya bıle korkuyorm üşür diye meme emmez oluyor hasta olunca istahı yok bugun mama da yemiyoe napcam bılmıyorm
rua_da_senhora_das_verdades Ayseasel1029 Üşür diye kalın giydiriyorsanız terliyor olabilir. Bebeklerde terlemek hastalığa sebep oluyor. Hafif giydirin. Ve en az yarim saat dışarıda temiz hava alsın her gün. Probiyotik damla kullanabilirsiniz. Sarımsak yiyip bol bol emzirebilirsiniz. İlaçlı havayı fazla kullanmayın derim. Kortizonlu oluyor o ilaçlar. Kortizonlu ilaçlar kalp ve damarlar için son derece zararlı. Sadece izotonik su ile hava verebilirsiniz. Geçmiş olsun
Dilaylaa İlk olarak geçmiş olsun 🌸 doktor ilaç veriyorsa kullanın mutlaka öyle alisma felan olmazki iyileşmesi için ilaçlarını kullansın . Ikinci olarak yıkayın, evin ısısı mormalse üşümez yıkamak hastayken iyi gelir rahat eder
Ayseasel1029 merveeyy ya mersinde yaşıyoruz son ıkı gundur hava serinledi ne gydırecgmı bilemedigimden bence haatalanıyor terlıyor benı emerken özellikle kafası su içinde bide çok saçlı dogdu saçları da çok terletiyor
Ayseasel1029 Eylul2018 teşekkür ederim dediklerinizi dikkate alacam meme reddi de çok neden acaba salı gunu randevu aldım bir göstercm