Whatornot Elifduru11 eşim iş yerinde tatlı dağıttı. Siz de poğaça ya da kek yapıp komşulara dağıtabilirsiniz
MerveKayraTugra Kandil simidi çok güzel oluyor. Geçen sene yapmıştım. Kendi komşularıma dağıttım. Bugün annemlerde olduğum için malesef dağıtamadım.