[silindi] Arkadaşlar bebek kamerası çok baktım çok kafam karıştı ama bi an evvel karar verip almak istiyorum. Bebevo vm903 modeline çok yakınlaştım. Kullanıp memnun kalan veya kalmayan varsa detay verir misiniz
Burcubuse26 [silindi] mayıs ayında aldık sanırım ev içinde iyi ama bi kere yan komşuma gittim çekmedi çaprazımda daha doğrusu uzak kaldı heralde ama genel olarak memnunuz biz kullanıyoruz elim ayağım kamera benim
[silindi] Burcubuse26 arkadaşım bu yorumu görürsün inşallah. Ben kamerayı aldım bugün geldi bi sorum olucaktı. Kurulumu yaptım bebeğim yatak odasına bırakıp mutfağa monitörü götürdüm izliyorum görüntü kalitesi çok güzel ama sürekli bağlantı kesilip yeniden bağlanıyor. Yani evin 140 mtkare. Odalar arası olsun 30 metre olsun. Sizde böyle sürekli bağlantı kesilmesi oldu mu acaba
Burcubuse26 [silindi] merhaba yok olmuyordu şöyle bi durum oldu ama odada yatağın yönünğ değiştirdik o zaman bağlantı kesilmesi oldu ara ara kapıyı az araladım düzeldi alt komşuya iniyorum mesela hiç kesilmiyor bağlantı hayırlı olsun 🥰
Burcubuse26 [silindi] 300 metrede çekiyor diye biliyorum bizde de yatak şekli değişince oldu bağlantı kesilmesi öncesinde hiç olmuyordu ama oda dediğim gibi kapıyı araladım az düzeldi gibi yani olmuyo