Berna7 ben de çok takıyordum bunları ama asla instagramdaki görünenlere göre kendinizi yargılamayın. Kimse o görünen hayatları yaşamıyor. Emin olun. Herkes en güzel anını paylaşıyor kötü zamanları paylaşan yok. Öyle rutinler falan yapabilenler Ya maddi durumu iyidir çalışanı vardır sadece bebektir işi, ya bebeği çok sakindir şanslıdır. Ya annesi vs yardım edeni vardır. Ben yalnız bakıyorum çocuğuma ve çok zorlanıyorum. Ama dışarı çıkınca fotoğraf atıyorum bazen bakan da çok süper her şey diye düşünür halbuki bitiklerdeyim delirmemek için o an çıkmışım 😁 yani işin özü gerçek değil orada hiçbir hayat çok nadir yani inanmayın. Ben de doğum fotoğrafı çok istedim ama çok pahalıydı kendimiz çekecektik ama doğum çok zorladı beni annem doğumuma bile gelemedi bebeğim de ağlıyordu sürekli bitik haldeydim çekemedik lohusa tacım hala evde duruyor çekelim diye diye kaldı fotoğraf çekemedik zaman olmadı bebeğim 4 buçuk aylık oldu 😁😁 siz harika bir annesiniz hiç bakmayın instagramdaki sahteliklere kimse mutsuz anını paylaşmıyor