Fatmagokce öncelikle kolaylıklar diliyorum 🙏 zor ve uzun bi süreç bende nisan ayında alıştırmaya başlamıştım tam 2.5 yaştı ilk söyleyebileceğim şey çok sık sık çişin varmı geldimi diye soru sormamanız çünkü ister istemez baskı hissedip varsada yık diyorlar. Örneğin diyelim altına kaçırdı siz üzerini temizlerken sakin bir dille annecim çişin geldiği zaman tuvalete yapman gerek diye 1 kere söylemeniz, sürekli sorduğunuz zaman hep hayır cevabı alırsınız bu alıştırma sürecinde hiç değişmez. Sonrasında renkli yapışkanlardan bende faydalandım bizde işe yaradı hala bazen kakasını tuttuğunda kullanırım o yöntemi☺️ Bu süreç tamamen sabırla yönetiliyor öyle hemen 2 günde anne çişim kakam geldi demiyorlar maalesef benim kızım yanlış hatırlamıyorsam bi 8 10 gün kadar sürekli altına yaptı bir kere tuvalete yapsa inanın gerisi geliyor. Hatta kakasını epey bi süre altına yapmaya devam etti ama inanın sonunda düzelip bitiyor siz stres olmayın çok yansıyor çünkü çocuklarımıza. Gece işini de gündüzle aynı anda başlamanızı tavsiye ederim çünkü bana göre o bez çıktımı birdaha takılmamalı. Başka bu tarz postlara da yazmıştım bir yazıdan çok destek aldım bin kere okudum artık ezberledim ve çok çok işime yaradı size de söyleyim mutlaka okuyun çok faydasını görürsünüz. Arama motoruna “18 ay sonrası baskıcı olmayan tuvalet eğitimi” diye aratın ilk çıkan linki okuyun eminim faydasını görürsünüz. 🌸 Birde unutmayın her çocuk kendine özeldir kimisi 1 haftada alışır kimisi 1 2 ayda anca alışır sabırla sakin kalıp çocuğun verdiği sinyallere göre hareket etmeliyiz❤️