igzeigze kizlar selam 6 bucuk ayligiz pekmez ve lor konusunda hala emin olamadim siz ne veriyorsunuz pekmez ve peynir olarak
eylul19 igzeigze doktorumuz kecıboynuzu pekmezı yedır demıstı soguk sıkım.tuzsuz bebek loru almıstım yumurtasına falan kattım hep
Ozlem2904 igzeigze keçiboynuzu özü kullanıyorum e bebekten aldım şuanda 3al 2 ode kampanyası var dün yeniden aldım 6.ayda basladik Yenice bitti 9aylik olduk. Lor içinde marketten tuzsuz lor alıyorum
Ebeesra igzeigze lor peyniri evde kendim yaptım sebze ve meyve tadımalrından sonra lor da verdim yedi pekmez hala vermedim
eylul19 igzeigze aktara hc bakmadım ama vardır mutlaka .yada markettede olabılır.ben ınt den almıstım bır ıkı gune gelıyor ztn bulamassanız en kotu
igzeigze Ozlem2904 aaa e bebektekinin markasi nedir alayim ordan tuzsuz loru hangi marketten buldunuz